Säd från chefen Fredrik!

Fick säd av min chef i går, inte sån säd ni kanske tror, utan geten Matti mat. Han tyckte det var jätte gott!

Moa & jag var i går till lasarettet i Västerås med hennes finger. Läkaren ville att hon skulle ta bort gipset i nästa vecka. Men han får inte som han vill för vi är inte hemma då. Utan jag & hon som tar bort gipset bestämde att det görs veckan efter.
Förstår inte hur läkaren räknade för enligt honom så har Moa varit gipsad i 3 veckor om 1 vecka. När jag räknar så är det bara i 2 veckor. Tänk att man alltid måste tänka åt läkarna! Gipsborttagerskan sa också att man ska vara gipsad i minst 3 veckor. Men, men nu blir det rätt gipstid i och med att jag sköt fram borttagandet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0