Romantik i sovrummet!

Inreda enligt Feng Shui verkar intressant och jag har alltid velat lära mig mer om det.

I Vi i villa-tidningen så feng shui inreder man ett sovrum så här....
Man ska främja tvåsamhet genom att låta det gå i tvåsamhetenstecken. Det är att ha två saker av allting två lampor, två täcken, två tavlor osv...Shit, där sprack min önskade inredning a´la feng shui direkt. En lampa, ett täcke och inga tavlor!
För att förstärka den romantiska känslan i sovrummet så ska man absolut inte ha bilder på barnen. Jippi, lite feng shui i sovrummet för vi har inga barnbilder....men hur romantiskt är det med leksaker, som vi har?!
Återigen till kruxet att främja tvåsamhet....oftast är det bara en person i vår säng, jag! Uffe somnar i soffan och vaknar inte för att ta sig upp till tvåsamhets-rummet!
Känns lång väg att feng shuia vårt sovrum! Just nu främjar det mer ensamhet och bigami (flera av samma sak) enligt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0