DITT & DATT!

Fredagskvällen avslutades med Halloweenfest som BoF ordnade.
Moa fixade ordning Tindra till en häxa. Jag hade bara en cape och svarta kläder. Festen var i en gammal skola och stämning var jätte mysig. Trött Tindra ville inte åka hem när det var slut. Förstår henne för hon hade så roligt!

Uffe har kraschat sin rygg igen! Ryggen har varit på g att göra det ett tag. Innebandyn i torsdags blev för mycket för hans trasiga rygg. Han besökte en kiropraktor i Västerås med hopp om att det skulle bli bättre. Icke sa Nicke han fick åka hem tidigare från jobbet.

Moa har varit lite skruttig! Skruttigheten har varit ont i huvudet och halsen. I dag ska hon ifall hopptävla på SorF. Inga mer brutna fingrar vill vi ha och därför riden hon en annan häst i dag.
Moa säger att hon ska rida MacSpot, hästen som bockade av henne, så fort hennes finger känns stabilt igen. Envisa älskade Moa!

Älskade sonen Jonny planerar att komma hit på söndag. Jag hade en saknad efter honom i måndags så jag sms:ade att jag saknade honom. Han sms:ade tillbaka "jag saknar dig älskade mamma!". Han är så fin!
Ska bamsekrama honom och hans tjej på söndag. Önskar ibland att han var lite mindre och kunde ligga i min famn! Han är 24 år men alltid min lilla son!

Älskade sonen Tomas har flyttat till Stockholm igen. Han har bott i Östersund i 3 år och nu kommit närmare mamma. Saknar honom också men han och jag pratar med varandra i telefon varje dag. Han ringer och rådfrågar mig om allt. Det är så kul att han ringer mig och frågar för det betyder att han litar på sin mammas råd.
Tomas har ett jobb på gång och jag håller tummisarna på att han får jobbet.

Är så stolt över mina stora killar! Båda har haft fasta jobb sen dom sluta gymnasiet, körkort och är så fina människor. Inte så många på 22 och 24 år som har jobb och bostad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0