Benen värker....

.....efter att ha stått och jobbat i två dagar och 9 timmar varje dag. Lår-, vad- och rumpmusklerna och senorna har dragit ihop sig. Försöker att stretcha ut dom men dom vägrar töja på sig.

Snacka jag är trött på mat efter att ha stått hela dagen och fixat med mat.
Vi hade lagat mycket mat till gästerna, jag har alltid en viss förmåga att laga för mycket. Jag skulle skämmas ifall det skulle ta slut innan gästerna har ätit klart. Eftersom det blev mat över så kom Uffe och Tindra och käka på mitt jobb.
Så när jag kom hem så var det till att göra iordning oxfilén som jag tog fram från frysen i morse. Brynte hela filén och nu ligger den i marinad tills i morron. Då jag helsteker den i ugnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0