Göken gal.

Härligt att höra Göken gala för första gången! Särskilt klockan 6 en lördagmorgon & man ska jobba hela dagen. Blev glad av att höra den.
Full rulle hela dagen för mig, hoppas inte min snorighet gör sig allt för påmind. Misstänker att jag är ganska slut när jag kommer hem i kväll.

     Uffe ska åka med tjejerna till Norbeg idag. Moa & Emmy ska hjälpa Norberg att vinna idag. Norberg & Färnebo har ett samarbete & lånar spelare av varandra. Båda lagen har lite för få spelare för 11-manna. Hejaheja Moa & Emmy & Norberg!!!
Liten Tindra är förkyld & verkar ha ont i ett öra. Men hon vill inte säga det eftersom hon inte gillar att gå till doktorn. Uffe hörde henne säga "ajajaj" i natt. Han gick upp & titta då tog hon sig för ena örat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0