Overkligt nära nu!

Dagen D närmar sig.....känns overkligt att dagen är så nära.
Gjorde "dag-för-dag" planering fram till bröllopet. Skrev in det som ska göras varje dag, allt från handling, pysslande, hämtande, hårfärgning och inte minst vila. Jag behöver ibland vila på dagen för att inte huvudet ska bli för trött....blir så virrig & okoncentrerad annars.



Idag är det massa möten inbokade....4 stycken.
Tindra ska prova sin klänning för sista gången.
I kväll så ska vi träffa prästen och ha vigselsamtal. Ska ta med mig ett första utkast på hur jag har tänkt mig vigselakten. Blir skönt att kunna skriva ut vigselprogrammet.
Skrivaren kommer att gå varm i ett par dagar nu, bara den inte ballar ur.  Behöver skriva ut 500 sidor ungefär!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0