Neeej!

Ont i halsen & kli i näsan & feber-känsla. 
Varför ska det komma just nu jag har fullt upp.
Hade konstigt ont i axlar & armar efter jag hade målat korgarna. Var säkert förvarningen inför influensan....tur att det är 1 hel vecka kvar till den stora dagen.

Trevligt midsommarfirande var det hos Marlene & Jonas, sill-lunch, jordgubbstårta & grillning på kvällen. Ingen midsommarstång eftersom regnet kunde komma....eller så var det så att ingen hade en tanke på att göra en stång.
Vi var 30-talet vuxna & barn där, hälften varje ungefär.
7 dagiskompisar till Tindra var med & alla är så goa mot varandra. Ingen är utanför utan man hjälper varandra och har så roligt ihop. 
Hemfärd (jag körde) för oss var vid nio eftersom jag hade ont i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0