I går!

Spontant-övade jag & tärnan i bygdegården (regnade på torget).....övning av skridandet varade i några sekunder.
Jag slapp sjunga ingångsmusiken utan tärnan nynnade bakom mig. Tur att hon är kvinna och kan både skrida & nynna på en och samma gång!
Trams-gående var det vi övade mest på....stamp-gång & hjulbenta-skridande & "vi bor på landet"-gång....även övningen  "skrida-snabbast" hann vi med.
Jag övade in lite Drottning-Silvia-vinkningar.....problematisk när man ska vinka åt både vänster & höger....blev att jag fick öva "kast-med-låtsas-brudbukett" oxå.
Tärnan konstatera att hon vill öva i kyrkan oxå......så vi ska besöka kyrkan någon dag när det är öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0