Fru Berglund nu!

Första gången jag sitter vid datorn som Maria Beglund.

Bröllopet var så fantastikt, har inte hunnit smälta allt. Tänkte försöka lägga in lite bilder om hela dagen. Min lillebror tog en massa kort, så jag väntar på dom.

Festen efteråt var jätte trevlig. Som flera skrev i gästboken så var den rolig, välorganiserad, jätte god mat m.m.

Bröllopsnatten tillbringa jag och min man på Sala Statt. Vi börja kvällen med attt bada iskallt bad med kokhet champagne (flaskan hade legat i bilen hela dagen).
Dansa disco för första gången tillsammans ute på ett disco. Jag utan behå i jeansklänning och min man i camobyxor med fin skor utan strumpor.
Morgonvågor: jag fick en ring titan med 6 diamanter av min underbara man & en munkjacka med texten "nygift" i guld påryggen. Jag gav min man en sexret box. Den var han så glad över...tyckte det var så häftigt & kramade den ett antal gången under morgonen.

Nu ska jag åka iväg och fortsätta städa i Bygdegården....torka golven återstår.

Massor med kramisar från en mycket lycklig fru Berglund!

Kommentarer
Postat av: ebba

JÄTTE FINNT BRÖLLOP :D KOMMER DU SKRIVA MER PÅ BLOGG FÖR DET VORE JÄTTE KUL UPPSKATTAR BLOGGEN :D <3

2009-07-06 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0