Regn, regn ska det bli!

Lite trist väder ser det ut att bli i under min första semestervecka.
Blir till att ligga och slappa inne men till nästa helg ska vi vara ute.
Då är det dragspelstämma & massa andra aktiviteter i Herrö då. Uffe & jag tänkte erbjuda oss att hjälpa till, så fint väder önskar jag. Inte bara för vår skull utan för hela arrangemanget!
www.herroby.se

Fast det regnar så ska jag gå ut och gå......tänker så varje gång vi åker dit. Sist vi var där så våga jag inte gå på promenad. Bor en björnhona med sina två ungar i byn.....inte mitt i byn men ändå....vägen är inte så lång runt byn så för att få en ordentlig promenad så går man där björnarna har synts till.
Fast jag kan ta rundan runt vårat hus & täckten ett par gånger så blir det en lång promenad....lite trist dock.


Kommentarer
Postat av: ebba

jag kommer till sveg.jag kommer gå på dolar stor

2009-07-20 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0