PUNKAAAAAAAAAAAAA!

7.00 går jag ut till bilen för att åka till jobbet.....ingen luft i ena framdäcket....INTE NU IGEN!!


Börjar tro att det är ett omen om att vi inte ska åka till Herrö.
Förra sommaren så gick ett däck sönder dagarna innan vi skulle åka dit. Däcknissen drog ut en stor rostig spik ur däcket och lagade det.
Efter bröllopet när vi skulle åka till Herrö så var det ingen luft i höger bakdäck. Reservhjulet fick sättas dit så vi kunde åka.
Nu hade vi tänkt att åka i morgon till Herrö....och vad hände.....punka igen & nu på vänster framdäck!!!!
Uffe ska fylla mitt däck med "gröngegga" ....fast jag vet inte om jag törs åka, får säkert punka när jag kör i 120 så att jag åker av vägen!!!! Funderar på att vara hemma och jobba i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0