Orkeslöst!

Period av "inte vilja göra något" för tillfället. Laddar mest för att börja min semester och vara i Herrö och sen åka på bröllopsresan.
10 dagar i Herrö & alla djuren ska med. Uffe ska vara djurtransport & åka raka vägen dit. Funderar på att hänga på "djurtransport"-skylten på hans bil. 2 ankor, 2 katter, 2 kaniner & en liten vaktel i bur!
I min bil blir det jag & Tindra, Moa har inte bestämt sig ifall hon ska följa med!

Bröllopsresan blir runt i Sverige med början upp till Höga kusten och vidare in i Norge. Mormor & morfar kommer att vara här med tjejerna och djuren.

Tindra & Moa är hos morfar & mormor sen i måndags. Uffe & jag jobbar och sen är vi så trötta på kvällen....trevligt när det bara är vi två hemma....att vi är trötta alltså?!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0