Shop-a-long-köööö!

Vad sjukt att åka in och handla på första readagen....snäll mamma och pappa har Moa! Uffe konstaterade att han måste älska oss otroligt mycket som går med på en sådan sak! Affärer och särskilt inte på en mellandsrea är något han verkligen ogillar.

Både, Moa och jag, handlade kläder på Gina Tricot! Mest var det att trängas och köa. För mig blev det ett par 6:y svarta jeanstights med skinnfejk på framsidan och en tröja som inte Uffe fatta sig på!

Åt kinabuffé till lunch-middag. Vi satt jätte länge och prata, åt, prata, löjla oss och avsluta med friterad banan med glass. Mumsimumsi och jätte mysigt!
Vi fick varsin Fortune Cookie när vi var klara. Min kaklapp stod det som så klart måste stå i den jag får. "Familjen är en skola av måsten - byggd på kärlek"......jag som hatar måsten, måsten gör mig stressad och galen!!!
Tindras lapp stod det: "Du har en hemlig beundrare".
Moas: "Du kommer resa och bli förmögen".
Uffes: "Förbered dig på en behövlig och plötslig glad förändring i dina planer".

Just det! Uffe blev attackerad av en väst med päls.....han stod med handen i pälsen och skrek "aj, den bits". Han kom loss och vi skrattade! Tur att han livar upp handlandet för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0