NYTT till JUL.

Jag får allergi när det är rött under julen i vårat vardagsrum. Skär sig mot soffan så i år är det vitt, silver & isblått som gäller...så jag slipper allergin! Okej någon röd kula i granen för den står inte nära soffan.

Julkuddarna som jag köpte i veckan!


Nya mattan, filtar och Tindra som provmyser!


Nya stjärnan till fönstret men fel färg på foten och....

....en sån billig-ful-snörsnork som håller ihop stjärnan. Hur i helsike kan man göra en sån fästanordning, hade inte köpt ifall jag sett att det var en sån på!

Kommentarer
Postat av: hanna

Har en lika stjärna och jag tog bort den där och knöt en rosett i stället, funkar utmärkt!

2009-12-13 @ 19:28:32
URL: http://metrobloggen.se/hannasviktkamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0