JULklappar!!!

Inslagning av 20 julklappar ägnade jag och Moa oss åt alldeles nyss.
Inte ett enda till oss utan till julklappslotteriet på Julmarknaden i Möklintagården.


25 försäljare kommer att sälja allt möjligt på lördag. Hjortronsylt, rödig, tunnbröd, korv, smycken, ullmössor, stickat, vävt, pynt och mycké mera!

Börjar känna viss oro över att det är bara jag och som ska stå i serveringen!!! Så är det någon som vill hjälpa till....så blir jag hjärtans glad!
Får i och för sig hjälp av Moa, Ebba och Ida men dom ska mest sälja lotter.


Kommentarer
Postat av: ebba

jag vill vara med på serverinhgen

2009-12-02 @ 17:09:29
Postat av: ida sjöber

vad kul

2009-12-02 @ 18:04:09
Postat av: ida sjöberg

vad kul de ska bli kram ida

2009-12-02 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0