2009 - tankar

Vaknar med värsta stressandningen på årets sista dag! Undrar varför? Kanske för min täppta näsa, drömt något eller så är jag stressad. Fast jag känner inte mig ett dugg stressad, känner mig så oerhört ostressad!
Ser framåt med glädje till år 2010 och ser året som varit med lycka!

27/6 2009 är datumet vi blev herr och fru Berglund. Det största som hände i mitt liv under 2009!

Tänk att när år 2009 var i sin linda så visste jag inget om:
Att vi skulle gifta oss.
Att jag skulle börja blogga.
Att famlijen skulle utökas med 2 ankor, 2 vaktlar och en get.
Att Moa skulle flytta hem igen!
Att jag skulle ha ett jobb jag trivs med.
Att jag skulle ha så många goa vänner.

Det enda jag vet inför ett nytt år är att jag aldrig vet vad som ska hända! Känns som om den insikten blir mer påtaglig ju äldre jag blir!
Självklart har jag förhoppningar inför ett nytt år men det är något annat som styr över livet. Kanske är det ödet?!
Men det är upp till mig hur jag handlar inför ödet och hur jag styr den åt ett håll som jag vill. Något som jag har blivit bättre på under 2009!



Kommentarer
Postat av: angelica

Gott nytt år till hela familjen!!!

2009-12-31 @ 13:01:03
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0