Jag & stegräknaren!

Som jag skrev så tappa jag min stegräknare men i dag hitta jag den. Låg på sätet i bilen.
Nollställde den och åkte i väg till jobbet. Börja städa på jobbet....JIPPIIII! tänkte jag nu blir det många steg, pyttsan heller! Stegräknaren visade bara på 230 steg efter 1 timmes jobb. J''la maskin att inte funka när jag äntligen ska röra på mig mycket.
När stegräknaren till slut ville räkna mina steg ordentligt så åkte den bara av....rörde väl mig för mycket och för häftigt.....den ramla väl av i rena förskräckelsen.
Då gav jag upp och la den på bordet!!
    2 313 steg och 1,38 km hann den registrera innan jag tröttna på den.....undrar hur många steg det hade blivit om jag hade haft på den hela dagen. Handlingen i Sala fick den inte räkna mina steg och det blev mååånga steg!!!!
Undrar om jag någonsin kommer att komma upp i 10 000 steg på en dag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0