Västeråshandling

Var till Västerås för att försöka få tag på det sista till dukningen.
Höll på att bli galen över att inte hitta det jag skulle ha.

Stadiga servetter t.ex. Duni är en sällsynt vara nu förtiden. Alla större kedjor som Coop, Ica m.m. har sina egna märken. Märken som bara har sladdriga & tunna servetter. Dom är ju så svåra att vika något roligt med. Köpte iallafall Icas servetter för att provvika. Får väl stärka dom med sockerlösning eller smeka dom så dom står upp!

Hitta till slut klar glaskross till bordsdekorationen. Efter att jag hade handlat dom så kände jag att "dom kanske inte syns på linneduken". Får provduka en dag på jobbet (jobbar där vi ska ha festen). Ifall det inte funkar med glaskrossen så får jag tänka om. Och lämnar tillbaka glaskrosset som jag hade svårt att hitta! I annat fall blir det blå glaskross.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej, kul att du hittat till min blogg! När gifter ni er? Ica Maxi har dunilin men jag köpte våra via internet på kortdesign.se. Där hade de fler olika färger. Lycka till med provdukningen.. skulle jag också behöva.. hihi. Ha det gott!

//Hanna

2009-04-24 @ 22:19:18
URL: http://metrobloggen.se/hannasviktkamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0