Uppskattat.

Min föreläsning i går på Seminariet gick så bra. Jätte kul och mycket givande när dom som lyssnar ställer frågor under tiden. Blir att jag får med annat och att jag kan gå in mer utförligt i det jag föreläser om.
Efter föreläsningen så kom det fram en dam och tackade mig med orden "tack för en jätte intressant och bra föreläsning". Så kul. Fick även, som det kändes, ärliga varma applåder när jag var klar.

Vet ni? Jag var inte ens nervös över att Uffe satt och lyssnade. Ja, nu satt han längst bak så jag såg inte honom knappt. Min älskade man var så stolt över mig efterråt, ja inte bara efterråt utan även under minglet. Jag känner ju redan några inom BR och Uffe sa att alla verkar uppskatta mig!

Tack vare att Uffe var med så kommer jag att våga ta ut ett arvode för mitt jobb. Uffe han tjatar att jag måste lära mig att själv uppskatta och förstå att jag är bra. Så bra att jag ska ta ut arvode för det jag gör. Så nu ska jag börja ta ut det, fixa visitkort och starta ett företag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0