Fel sida av bordet.

Anställningsintervju på ett kompletterande jobb till det jobbet jag har nu avklarades i går. Lite ovant att gå på intervju och prata om mig själv. Känns betydligt vanare för mig att vara den som intervjuar arbessökande. Arbetade i flera år med att anställa folk så läsa CV:n från andra och vara den som intervjuar är mer naturligt för mig än att jag ska bli intervjuad.
                                      
Lite skryt....jag är grym på att skriva CV:n...har läst så många som är helt galna och som faller bort direkt! Det är så viktigt att första intrycket d.v.s. CV:t blir perfekt. Har man inte ett bra skrivet CV så är man körd för en intervju direkt! Tipset är att skriva ett CV med det dom vill läsa!
Tror inte att jag är bra?! Yes, det är jag för samtliga CV;n jag hjälpt till med lett till en anställningsintervju.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0