Demin, skit & flygtur!

Moa och jag shoppade loss på denimtights på Cubus. Var tag 3 betala för 2! Moa fick välja 2 par och 1 par så behövde Moa bara betala för 1 av sina par.
Jag köpte ett par blåa denimtights som jag tänkte ha som hemmabrallor. Går mest i sprattelbrallor med uttöjda knän! Men nu ångrar jag att jag inte köpte fler och i olika modeller för dom är så sköna. Sen är det stadigare tyg än i sprattelbyxor. Fast det är kanske tur att Cubus inte finns i Sala.....skulle få porta mig själv därifrån!

Mina tights till vänster och Moas ena par till höger, hon köpte ett par svarta likadana....ser ni vad smalt mitt ben är? Ha, jag har tryckt ihop bilden!!

Tur att jag köpte nya brallisar för nu har jag skit både fram och bak på mina brallor. Lite getskit på baksidan efter besöket hos Eva i går. Lite ankbajs på knäna efter att ha städat hos våra ankor. I eftermiddag så kanske det blir lite griskluttar också. Ska åka till Forneby och där finns det så gulliga grisar!

Vår hund Trulle älskar att retas med våran get! Men är inte så säker på att han älskar det längre! För Matti lyckades lyfta Trulle med sina horn och Trulle flög iväg! Omskakad hund som satte sig en bit bort....nu hoppas jag att det inte blev några skador inuti Trulle-bulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0