Moment 22!

Tok-förkyld men känner stress över att göra något hemma. Blir annars så stressad när jag måste gå och jobba! Känns som om min tid inte räcker till att vara sjuk! Ja, inte räcker den till fast jag är frisk så dubbelt-tidsbrist när orken tryter.
Ingen annan fattar att saker behövs göra utan tycker jag ska vila. Vila så jag inte blir grinig eftersom det går ut över dom andra i familjen. Men vilar jag så blir det inget gjort hemma och det drabbar dom andra i familjen också genom att jag blir stressad! Moment 22 alltså!
Finns 2 alternativ: anlita en hemhjälp eller bo alldeles själv!?
 


Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

HEJ BRUDEN. HEMHJÄLP SKA JA KOMMA , JA KAN JU DEN BITEN VÄLDIGT BRA . RING SÅ KOMMER JAG. KRAM :)

2010-05-02 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0