2 dagar & 20 timmar....

.....har jag arbetat.
Var på informationsmöte om bokningssystem i Västerås i dag.
När jag väl är i Västerås så blir det att jag handlar. Moa och jag har någon "grej" att köpa burar när vi är i djuraffären. Förra gången blev det en hamsterbur med hamster. I dag blev det en jätte stor kaninbur så stor att den inte fick plats i skuffen. Fick lägga in den i baksätet. Nu ska inte buren vara en kaninbur utan en vaktelbur.


Våran killvaktel Pärlan är ju spå pilsk och sliter i Bettan hela tiden. Funder på att skaffa en till hona så att stackars Bettan får lite andrum ifrån snuskpippin!

Moa och mobiler....Hon fick en ny i julklapp men i dag köpte hon en ny igen!!! Men det är hennes pengar som hon har fått i födelsedagpresent så jag kan inte säga så mycket. Men tänka kan jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0