Oj, vad jag är trött!

Dagen har varit lång....inte är den slut snart heller!!
Tindra var till tandläkaren i dag. Hon har (eller hade) ett hål som gick ända ner till nerven.
Tindra grät när dom höll på med tanden. Varpå jag fråga Tindra ifall det gör ont....gissa vad hände då?
Jo, tandläkaren sa till sköterskan "jag måste gå ut och prata med den här mamma". Så jag fick följa med henne ut i korridoren och hon nästan skällde ut mig för att jag la orden i munnen på Tindra.
Shit, så kom-i-håg att aldrig fråga om det gör ont när ditt barn är hos tandläkaren. Jag som har haft barn i 24 år och ofta frågat om det gör ont. Och aldrig fått skäll för det!!!

Tindra fick följa med till jobbet efter tandläkaren. Vi dela på min matlåda så vi hade det så mysigt.
Sen hade jag möte med Monika från vuxenskolan och det var så intressant. Fick massor med nýttig information både till jobbet och till ungdomsgården. Finns massor med kurser, föreläsningar och bidrag man kan få. Nu har jag massor med ideer...

Ska åka tillbaks till jobbet i kväll. Behöver göra iordning 40 frallor till ett möte i morgonbitti. Jag hade tänkt att lägga fram frallor, pålägg och grönsaker så att alla får göra sina egna mackisar. Men så ringde han som håller i kursen och fråga ifall jag kan gör iordning mackisarna. Vad gör man inte för kunden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0