Kväller trots allt!

Mitt ena finger gör fortfarande ont och det bultar i den efter ha blivit klämt....


Matti tänkte grilla sig själv i dag.....
han putta av locket på Webergrillen och stod i den och åt ur min askkopp!


Det heter att en bild aldrig ljuger. Ljuger gjorde iallafall bilden på omslaget till hänglåset jag köpte idag!

Hänglåset till vänster är live....blev förvånad och besviken för den var så pluttig.

Moa & Uffe har jobbat på Uffes jobb hela dagen....snart i 12 timmar. Inventering och Moa får sin första riktiga lön.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sitter här och skrattar åt din get, de gillar det mesta de små knasiga djuren.

Ang influensa sprutan så kan du nog bara åka in när de har öppet nu. Stefan åkte dit idag och det var inte mkt folk, så de vaccinerade alla som kom sa de.

2009-11-21 @ 21:44:03
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0