BROLLE BÄST!!

Stressad resa till Globen i går, 08-trafiken gör en flippad! Tog 45 minuter för att komma in i p-garaget och det var en sträcka på max 700 meter!

Själva galan var mycket Elvis av Henrik Åberg och hans röst är så lik Elvis.
 
Brolle!!! vilket hjärta han verkar ha. En grym inlevelse i sina låtar. Synd att han inte sjöng någon Elvis-låt och att han bara sjöng 2 låtar.
Brolle måste jag se mer av...snygg tatuering har han på halsen också...grrrrr!

Moneybrother har jag aldrig haft någon koll på men han har också en röst i min smak. Ska försöka lyssna lite mer på honom!
Jill Johnson, ja hon har ju en otrolig sångröst...tycker bara att det är trist att hon mest sjunger covers!

EMD & BWO sjöng 2 av sina låtar var, kul att digga & sjunga med!

Uffe tyckte också han mest om Brolle OCH TINDRAS stora leende när hon såg sig omkring inne i Globen.
Alla artister var bäst enligt Tindra och hon ska rita av alla och ge sin fröken!

EMD var nog det som Moa gilla mest, såklart! Andra gången hon såg dom och hon hade prata med dom på McD innan Globen!
Ja Uffe han hejade på snygg-Erik i p-garaget...värsta polarna!!!

Kommentarer
Postat av: Babsan

Härligt med en 08 kväll. Själv har jag min arbetsplats vid Globen .Må så gott =)

2009-11-19 @ 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0