Varför gör man saker man inte kan?!

Undrar ibland varför man försöker göra sånt man verkligen inte kan?
Jag kan inte steka pannkakor & inte kan jag receptet utan till heller.
Trots att jag inte kan det så försökte jag det i dag, igen, för Tindra önskade pannkisar.

 Observera!!! Pannkakan på bilden är inte stekt av mig.

Började med att leta fram kokboken med receptet i. Nu suckar säkert min pappa när han läser det här!
Gör efter receptet men mig veterligen så stod inte något om ev mjölklumpar. Varpå när jag steker den första så är den full med mjölprickar (klumpar).
När jag försökte vända den så blev det en vikt hög av alltihop. Den hamnade i soptunnan.
Bytte till en lite mindre stekpanna och en plättlagg.
Tillslut så var det en hög med plättar och en hög med pannkakor.
Svor att aldrig mer steka pannkakor! Trots att Tindra tyckte det var jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Uffe

Det blev iaf väldigt goda pannkakor!!!

2009-04-16 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0