Intensiv helg.

Är inte april snart slut??? Lite för mycket av allt, både jobb och privat. Ja, nu är det inte så att det är trista saker men lite för mycket är det just nu.
Helgen har avverkats med ett fullspäckat schema.....
På lördagen åkte jag och Tindra på bussresa till Lek- och Buslandet i Örebro. En bussresa som BoF ordnade.


Vilket ställe för barn att härja runt i. Tindra var svettig efter en halv timmes springande och klättrande. Ja, nu lekte inte bara barnen utan vi vuxna också. Jag, några barn och 2 pappor gjorde LazerGame. Och jag åkte skridskor på världens underligaste underlag.

Väl hemma i Möklinta så hann jag inte hem emellan utan vi fick åka fram till mitt jobb direkt. HämtPizza som åts på Möklintagården eftersom jag behövde jobba lite. Kvällen avslutades med ostprovning med ostar tillverkade av Eva på Mats-Persgården här i Möklinta.


En 1-åring firades på söndag....vår Trulle hade kalas. Tindra och fem kompisar till henne samt Trulles kompis Diesel med matte kom. Smörgåstårta med köttbullar och prinskorv åts sittandes på filtar utlagda på golvet.


Mellan allt så har hemmet fixats inför en veckan som jag ska tillbringa kvällarna med /på möten. Det första mötet avslutade söndagskvällen och väl hemma så däckade Maria på sin kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0