BygdeMässan 2011

Uppskattat, trevligt och lyckat blev Möklintas Bygdemässa. Tror att det blev 28 utställare efter några som inte kunde delta i sista stund.
En kvart innan vi skulle öppna och alla utställare var klara sa en tårögd Erik, 80+, "jag kan inte tro att det här är i Möklinta", "tänk att sånt här händer i Möklinta". Efter en kvart kom Erik fram och krama mig och sa "tänk att allt det här är din förtjänst Maria". Kan säga att jag fick gåshud och tårar i mina ögon. Ja, nu har jag inte varit själv i arbetet med Mässsan utan Hannele, min kollega, har gjort ett jätte jobb. Är så kul att det jobb vi gör i projektet och till den viss del även privat är uppskattat.
Flera Möklintabor kom under dagen och sa att Möklinta har börjat leva upp igen. Och det tack vare projektet samt mitt arbete på Möklintagården.
        

En stor tack-kram till alla som deltog och besökte Möklinta Bygdemässan. Mökkerta är bäst!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättekul för er som är så duktiga att ordna att folk visar sin uppskattning! Jag tyckte också att det var bra, även om jag inte stannade så länge. Kram

2011-03-20 @ 09:39:34
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0