Veckorna Bara Rullar På!

Mina dagar, veckor och månader bara svischar förbi. Det gamla vanliga med jobb, möten, fritid och hem men mycket nytt under veckan som gått.
Det nya är att Trulle är vår nya lilla familjemedlem....


Han är så bra! Fast vår katt Elsa tycker inte alls om att Trulle har flyttat hem till oss. Jag börjar bli smått orolig över att katten inte vill vara inne....hon är en katt som valde att bo hos oss istället för där hon bodde. Är rädd att hon väljer att flytta ifrån oss nu när Trulle finns!
Vi har bestämt att om vi får inne Elsa så ska vi gosa med henne. Och lära Trulle att inte jaga henne.....Trulle är bra på att lyssna när vi säger till, så det borde inte bli något problem.....bara Elsa kommer in igen!

Vi fick oväntat och glatt besök i veckan av...

...ädsta sonen Jonny och hans flickvän Araity! Var länge sen dom var här men vi träffade dom för en vecka sen hemma hos mina föräldrar. Då jag fick....


....en stor och jätte vacker blombukett. Delade på blommorna och fick på det sättet flera vaser med blommor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0