Hildurs Krog

Lördagskvällen blev det vikinga gästabud på Hildurs Krog.
Min kollega och vän håller på att starta en flyttbar vikinga happening. Gästerna ska få låna tidsenliga kläder att ha på sig under sittningen. Nu behövdes det bilder till en broschyr om krogen så vi ställde upp för det och så här såg vi ut i går kväll....





Blir det kallt under kvällen så tar man på....


Tidsenlig mat så klart!

Revenbensspäll.              "Mjöd"                         Coleslaw

Efterrätten tillagades över eld!

Serverade med honung och tranbär som var så gott ihop!

Mumsande vikingar!






Tack Anna för den härliga kvällen och Tindra tyckte det var jätte roligt!

Jag har redan bestämt att jag ska boka en kväll och bjuda över mina föräldrar, svärmor, mina barn och brorsan med tjej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt och vilken kul idé. Förstår att Tindra tyckte det var skoj!

2010-09-12 @ 08:30:48
URL: http://minaungar
Postat av: ???

http://fuldans.se/?v=hohonajhfr

2010-09-12 @ 22:22:56
Postat av: Anonym

vem är???..försöker göra bort mej va!! /Tomas hahahha

2010-09-13 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0