Epidemi!

Hela familjen har fått trötthetssjukan! Ja, nu kanske Moa inte har den sjukan utan hon fick hjärnskakning i söndags. Efter det så kan man bli onormalt trött. Kanske är det symptati hjärnskakning på oss andra tre eftersom vi är så trötta.
Det är så trist när jag vaknar på morgonen och det första jag tänker "hur ska jag orka vara vaken hela dagen?"

Moas hjärnskakning fick hon när hon spelade fotbollsmatch i söndags. Hon skulle hoppa upp och nicka och blev träffad på tinningen av motståndarens huvud. Moa klev av planen men hoppade in efter en stund och då gungade hela världen och delar av synfältet försvann.
Nu ska Moa aldrig mer försöka nicka en boll på match....för hon har data-, tv- och läsförbud i en vecka. Inte vidare kul tycker hon.

Måste berätta att i går var jag på informationsmöte på Stallhammarhagen i Sala. Vi fick även en guidning runt deras anläggning där dom har boxplatser och övernattning. Ni skulle ha sett hur snyggt och vackert det är där!
Inte ett spår av hästskit, halm eller spån på stallgolv eller utomhus. Stallet har murade väggar och boxar som är så fint! Omklädningrum, förvaring av sadlar m.m. är så genomtänkt och allt hänger på sin plats. 
Är ni nyfikna så gör ett besök på deras hemsida www.stallhammarhagen.se!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0