Brillisar!

Jobb, körning & hämtning, möten, laga mat, handla och mycket annat fyller mina dagar! Ingen ljusning förrän på höstlovet då vi planerar att åka till vårat hus i Härjedalen. Behövligt avbrott blir det!
Tro inte att jag klagar för jag har världens underbaraste familj, världens bästa jobb och otroligt goa vänner. Men ibland blir det lite korvstoppning på agendan och ett himla pusslande för att få till det!

Okej, nog med korvstoppning och nu till rubriken Brillisar!
Jag har hämtat ut mina nya lite starkare läsglasögon.....

...och dom får mig att slippa kisa när jag läser.

Ett par till Brillisar har....

.... Uffe köpt. Ett par Ray Ban solglasögon. Jag har aldrig prövat så sköna solglasögon förut. Känns som en mjuk smekning att ha på sig dom. Är det för att jag aldrig har prövat så dyra förut utan bara mack-brillor?! Det är ju lite skillnad i pris mellan Ray Ban och mack-brillisar, uppåt 1 500 kr. Men nu köpte Uffe sina på Tradera för samma pris som ett par mack-brillor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0