Helgen bara svisch....

.....så är den över!!!
I går så jobba jag och i dag har jag jobbat! Därimellan har jag försökt att vara social med mina föräldrar som var här över helgen. Pysslat om djuren men sen har jag bara varit så trött.
Skönt att kommande vecka inte har ett enda kvällsmöte. Känner att jag har fått nog av kvällsmöten för ett tag. Jo, förresten har 1 kvällsmöte, nästa söndag, men det är ju en hel vecka dit!

Eftersom Kung Bore återigen är på besök så kommer det en värmande sommar-bröllopsbild!


Kommentarer
Postat av: ANNE-SOFIE

OH, vilken underbar bild du har lagt ut, nu längtar jag till sommaren men inte myggen. Kram

2010-01-31 @ 20:08:46
Postat av: Angelica

Ja men vad kul. Ni kan ju komma över när ni kan vi har inget speciellt för oss i veckan. hör av er om ni tittar förbi.. kramisar

2010-01-31 @ 21:49:05
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0