Racer-brudarna!

Tindra & jag är värsta racer-brudarna, ja inte att köra bil, utan bajsa! Sängliggandes med toaspringande titt som tätt. Jag tvingade i mig havregrynsgröt nu men Tindras gröt är orörd. Riktigt orörd är den inte för hon har rört runt med skeden i den!
Ringde Uffe och bad han köpa lite nyttigheter mot våra magar: Dofilus, Proviva och kaffe!! Kanske får i mig kaffe i morgon bitti efter att ha stoppat i mig massa nyttiga baciller i kväll!
Skulle behöva jobba i morgon, har möte och en massa att göra! Mår jag så här, svag och racerfart i magen så blir det inget jobbande i morgon!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har ni blivit magsjuka?? Oj vad jobbigt för er att springa på toa hela tiden.

2010-04-19 @ 19:27:56
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Anne-sofie

Krya på er :)

2010-04-19 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0