Hua Vilken Dag!

Tomt bakdäck på bilen när jag skulle åka iväg efter att ha lämnat Tindra på dagis. Storhandling och Moas tandläkarbesök flög sin kos och mitt humör också. Gråtandes ringde jag Uffe och skällde ut honom. Fast det inte var hans fel!


Poppade upp oroande tankar om annat när jag gick hem efter att ha lämnat kvar bilen vid skolan. Allt blev totalkaosigt i mitt huvud.
Trots mitt skällande på Uffe så kom han hem från sitt jobb tidigare. Han vet att jag blir lugnare av att ha honom i min närhet. Uffe ger mig sån trygghet när det stormar runt mig och i mig!
Gosade ner i oss i sängen och sov en stund innan vi hämta barnen. Åkte till Sala och handla och sen middag på Verona. Saknar verkligen när vi åker tillsammans och handlar blir ju inte så ofta.
 
Plocka sen upp min bil men först fick den påsatt ett luftfyllt vinterdäck. Hemma så pumpade Uffe luft i det trasiga däcket. Något helt otroligt verkade ha punkat mitt däck?! Förmodlingen en vass sten och det på insidan av däcket. En skåra där luften åkte ut lika snabbt som det pumpades in!

Hoppas nu att helgen blir bättre än den här dagen har varit. Full rulle med jobb, fotboll och massa hemmajobb, så jag har varken inte tid eller ork med mer kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0