Car Wash & Poo Collector!

Otroligt att jag har tvättat bilen både ut- och invändigt och dammsugit inne.....får låta bli att vara rallyförare på vår väg. Blir slalomåkande och krypkörning a´la 10 km/h för att inte smutsa ner den i alla lerpölar. Fast min pappa tycker nog att det är bra att jag inte kör rally. Sist han körde efter mig så tyckte han att jag körde lite för vårdslöst och snabbt!

Kratta djurhagen från halm, skit och spån, mocka ur get- o ankhusen.
Samla kattbajs i massor från grusgången och gräsmattan. Kinkiga katter när det är fullt med snö och minusgrader. Toastilen dom har haft är att sätta sig där vi har skottat. Ja, först grävde dom en liten grop utanför gången och sen satte dom sig i gången med baken i hålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0