Mycké

Har inte hunnit skriva något i bloggen.
Jobb, 08-land, fotboll och allt de andra man ska göra hemma. Jag har tagit lite kort...för en gångs skull....att lägga in på bloggen. Men har inte haft tid att lägga in dom. Jo, jag har haft tid på morgonen men dom ligger på datorn i Moas rum och då sover hon.

Tutt-fotografering ska jag göra i dag....mammografi. Uffe försökte förklara för Moa hur det går till. Förklaringen var att "mamma sätter in tuttarna i en kopieringsmaskin, man trycker ihop tuttisarna sen". Moa fick stora ögon och skratta när hon såg framför sig hur det går till.
Jag hade redan en tid för mammografi en månad innan bröllopet. Avboka eftersom jag var orolig att det skulle visa något. Skulle ha förstört hela bröllopet om det visade något galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0