Mycké gjort idag!

Härligt väder och jag har städat inne. Jo, jag har varit ute också...städande hos djuren och skogspromenad med Uffe & Matti. Vi kollade efter trattisar men hitta inga, tror inte det växer några i våran skog. Efter promenixen så satt Uffe & jag och myste i solen sittandes på våran trappa.

Har plockat ihop och prismärkt lite saker att sälja på barn- & prylloppisen på lördag. Tänkte inte ha något loppisbord först eftersom jag jobbar där. Ska ha en burk där folk får lägga pengarna och stå vid bordet ibland.

Nu ska jag heja på Jannike i Kändisdjungeln...ska ringa och rösta på henne också. Tycker hon verkar lite som jag och våra största söner är lika gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0