Klappa mig själv på axeln...

...för att jag har gjort så mycket idag!
Det jag inte gjort är att rensa kantarellerna som jag & Uffe plocka i måndags. Förstår inte varför vi egentligen plockade mer när vi redan har så det räcker i frysen?! Fast det är så mysigt och skönt att gå i skogen. Kanske ska plocka kottar nästa gång istället...kottar behöver man inte rensa utan bara kasta tillbaka in i skogen.

Ska ställa korgen med kantareller på diskbänken innan jag åker till Sala. Så kanske Uffe rensar medans jag är på Friends-information i Ekebyskolan.
Har säkert hört och vet det mesta om det Friends ska informera om. Fast alltid är det något nytt man lär sig och sen är det trevligt att vi samåker från Möklinta. Ska bli kul att prata med Ingela har inte träffat henne så mycket sen jag sluta i BoF.


Kommentarer
Postat av: Uffe

Nähej, ingen svamprensning här inte. Men jag är ju ganska snäll ändå..!?!

2009-09-10 @ 00:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0