Placebo effekt eller?

Har tagit Diklofenak mot min armbåge i tre dar och det har hjälpt. Känns ingen inflammation längre och smärtar bara litegrann.
Min slutsats är: det är inflammation eftersom tabletterna hjälper. Doktorns slutsats skulle vara: placebo effekten, du tror att det hjälper! Vems slutsats tror ni på????

Inget fängslande "Inlåst"-program blev det i går kväll. För mig var det "fängslande"-säng program som gällde. Frös så jag bädda ner mig i sängen vid 8 för att få upp värmen....somnade!


Kommentarer
Postat av: Angelica

SV: Hejsan! Tisdag Kan jag klippa er om ni vill. Så får ni berätta hur ni vill ha det. JA vad bra..

2009-10-02 @ 08:18:18
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0