Djur & Skor

Som ni vet redan så är våra djur lika knasiga som vi....
Just för tillfället så är hanvakteln Pärlan den mest udda. Så fort jag är ute på altanen så ska han på honvakteln Bettan. Är någon annan i familjen där så juffsar han inte på henne.
Brukar kika ut till altanen genom fönstret för att se om han juffsar men inte snusk då inte. Alltså bara när jag är i närheten...Uffe säger att han känner min doft och blir alldeles till sig!

Geten Matti sprang ner på vägen med stora svampkorgen runt halsen idag. Tyckte väl han var fin! Jag gav han äta ur den och sen var både geten & korgen borta...och kameran hade inga batterier.

Äntligen har jag tagit fram min snowjoggers, mina favvo dojjor under vinterhalvåret. Foppisarna är favoriterna på sommaren.

Nu har sonen Tomas kommit och han ska vara kvar tills i morgon. Försöker få han att vara med lillsyrran Tindra i skolan i morgon. I kväll ska han titta live på Moa när hon rider för han har bara sett henne rida på kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0