Sångare till bröllopet

Kom på i går vem jag önskar ska sjunga på bröllopet. Malick, min sons barndomskamrat.
Malick arbetar nu som modell och artist. Han har dansat och sjungit sen han var liten men jag har aldrig hört/sett honom göra det. Inte ett enda danssteg har han visat för mig trots att jag har tjajat.
Hitta hans adress på youtube så jag mailade ifall han kan tänka sig att sjunga på Uffes och mitt bröllop.
Här är svaret:
Heeeej Maria!
Klart jag vet att det är min BonusMamma som skriver, ser juh att det står "Maria Eklund" haha :)
 
GRATTIS! Vad roligt...
Tusen tack för frågan, jag har gjort det en gång innan-är verkligen speciellt!
Jag vill absolut göra det, är dock inte säker på om jag är i Sverige den 27/6 då jag har en del resor planerade inför Våren och Sommaren i år.
Men när kan jag svara senast?
 
Kram Kram/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0