Kollat lite i Sala

Fick slut till det med inköp till inbjudningskorten. Svårt att välja och svårt med en liten Tindra som bara ska visa allt hela tiden. Jätte mycket bra hjälp fick vi i bokhandeln i Sala. Expediten visade oss hur man kan göra med de vi valde till korten.
Ska bli kul att börja , skriva och klistra.
Jag är ju inte precis den pyssliga typen. Så jag sätter mitt hopp till att Uffe pysslar och jag tittar på.

Var in till guldsmedsaffären och kolla priset på ring. Shit, vad dyrt men det blev billigare ifall man hade eget guld att lämna in. Då sparade man 2 500 kronor. Man kunde lämna in trasiga kedjor som man hade liggandes. Så tar vi gärna emot det.

Bröllopsbuketten vet jag nu på ett ungefär hur den ska se ut. Lite spretigt vill jag ha den, så att den döljer lite. Eller man kanske kan ha en stor spretig ormbunke för att få maximalt dölj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0