Sista onsdagen före bröllopet!

Handling av sista sminket & smycken till Moa blev avklarat idag.
Bröllopsklänningen hämtades och prövades igen....satt perfekt i dag oxå!

 HÄNGANDE SPÖKE......min brudklänning inpackad i plast!

Har klätt insidan av korgarna till brödet & frukten och satt på rosetter på handtagen. Både Moa och Uffe tyckte det blev jätte snyggt och läckert. Silverkorgar med blåklintsblått tyll & ljusblå rosetter.
Tänkte duka i morgon så jag bara har matlagningen kvar på fredag.


Uffe skriver framsidan på festprogrammen.

Full kontroll på allt utom att jag inte har riktigt fattat ATT JAG SKA GIFTA MIG!  Känns jätte overkligt....förstår nog inte förrän jag ser Uffe i kyrkan på lördag. Nu blir jag nervös....åh, vad jag älskar Uffe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0