Onsdag eller torsdag?

Är så dagvild....var torsdag för mig i går fast det var onsdag. I dag är det inte torsdag för mig utan fredag!

Jag har på gränsen till  för-mycket -just-nu. Försöker verkligen att inte stressa upp mig men det går sisådär!
I dag är jag ledig i från jobbet så jag ska jobba hemma....städa hos oss och hos djuren, tvätta med mera!


Köpte en ny fönsterlampa i går till Tindra....den med fot och den heter Törnrosa.
Tindra har haft sin rosa adventsstake i sitt fönster tills nu. Jag har inte fått ta bort den för Tindra för hon tycker att hennes rosa jullampa är så fin. Men nu fick jag det för hon tyckte att hennes nya lampa också var jätte fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0