Välkommen....

....älskade man i "måste-klubben". Inte världens roligaste klubb. Men mer förståelse när fler inser att måsten faktiskt finns och inte bara jag.


Just nu är inne i en anti-måste-period. Eller snarare är jag för trött i huvudet för att ens tänka på måsten.
Tro inte att det är så att jag inte gör ett dugg. Det är snarare så att jag gör några måsten var och varannan dag. Måsten som behövs göras för att vardagens ska fungera.....mat (inte alltid hemlagad utan äta ute), tvätta, diska, snabb-städning. Resten, som att rensa altanen, ta in dom nya vardagsrumsmöblerna, tvätta fönstrena och rensa på övervåningen struntar jag i. Altanrensningen gjordes ju till förra sommaren, möblerna har redan stått i ett par månader och övervåningen för vänta till Moa flyttar in i sitt hus. Ja, just det fönstrena...undrar om det var 2 eller 3 år sen dom tvättades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0