Så Mycket!

Torsdagmorgon och nu är 4 möten avklarade samt en informationsträff. Återstår alltså "bara" fyra möten den här veckan. Men vet ni? Flera av mötena som redan har avklarats har varit så positiva. Gett mig feedback att Möklintaprojektet, där jag är projektledare, har gjort och gör kommer att utveckla Möklinta.
När jag och Hannele, min kollega, är ute på olika träffar så gör vi pr för Möklinta. Vi får så otroligt många "åh", "vad intressant", "måste besöka Möklinta" när vi är ute och träffar utomsockens.

En ny sak är att det ska bildas en konst- och hantverksförening. Mötesdeltagarna, konst- & hantverkare, bestämde att dom ska öppna en butik tillsammans.

Dags att hoppa in i duschen innan dom 3 sista jobbmötena ska avklaras under dagen. Ett av möten är den turismstrategi som Sala kommun ska få till.

Kommentarer
Postat av: Anna Billman

Härligt! Spännande med Salas turismstrategi - du informerar väl om vad de har för planer?

Jag kände plötsligt för att hänga med på "konst- och hantverksföreningen", men inser att jag nog måste bromsa lite och ägna mig åt "krögandet" enbart! Åtminstone ett tag (jag får ju hantverka ihop möbler, tält och sittdynor osv åtminstone!).

2011-03-31 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0