Snart några x-tra dagar ledigt.

Åh, vad skönt att efter kvällens möte på Östa camping om cykelleder så jag ledig i 5 dagar. Hoppas att hinna med lite hemma, promenera och njuta.
Högst upp på önskelistan hade varit att få vara hemma hela tiden. Tänk vad skönt det skulle vara att inte åka ifrån gården på 5 dagar! Undrar om jag skulle bli folkskygg?
Blir ett par svängar in till Sala under ledigheten, Tindra och jag ska shoppa kläder till henne, jag ska få mina ben släta och fina. Helgen avslutas med Moas fotbollsmatch på nationaldagen. Ja, just det på fredag ska jag handla massor av stora och fina blommor.....åh så härligt! Inte minst ska jag så frön i min fina svarta pallkrage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0