Monday

Första dagen på en intensiv vecka. Tre kvällsmöten och en två dagars konferens står i min almanacka för denna vecka.

Min kollega tyckte jag skulle ha hennes initialer som bakgrundsbild på min dator.

Så snäll var hon när hon fick låna min dator. Men i augusti så gifter hon sig så då blir det HH, det tror jag inte hon sätter på min dator.

Skyltmålning av Möklintaveckans skyltar. 20-talet målare och så många har det inte varit på 15 år sa dom som har varit med så länge.
Flera skyltar har inte varit framme på herrans massa år och får nu komma upp i år. Jätte härligt och hoppas nu besökarna och vädret är med oss i slutet av vecka 28.




Två gamla dunkar blir perfekt som stol och bord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0